Thursday 23 April 2015

TIGA Perkara Wajib Yang Perlu Dilakukan Bagi Menghilangkan Masalah Rabun.

Bismillahirrahmanirrahim....



Tak zabarrrr nyer nak share dengan u olsss semua, tentang bagaimana cara saya menghilangkan masalah rabun pada mata saya.

Saya sendiri memakai cermin mata sejak tingkatan 1. Kalau tak pakai, habis lah saya... main langgar jer semua. hihi.. tambah tambah silau sy tinggi...hmmm..

Tapi masa tu tak rasa apa apa, sebab kononnya bila pakai speck mata  ni, nampak bijak. nampak pandai kan. *poyo betol... hehe





Speck Mata Tanpa Bingkai Saya.

Bila speck mata  berubah fashion, saya tak pernah miss untuk follow... macam macam, termasuklah latest speck mata berbingkai hitam tuu.. hampir rata-rata orang menggayakan spek mata macam tu, termasuklah saya.

Tetap Nampak Nerd Dengan Speck Mata Berbingkai.

Apa Sebab Yang Membuatkan Saya Berazam Meninggal Speck Mata Saya??

1) Cermin mata membuatkan mata saya lebam di bawah mata.
2) Saya rasa hilang confident bila nak tukar fashion tudung.
3) POWER mata saya makin lama makin meningkat, bukan makin berkurang (maknanya ia tidak merawat).
4) Harga cermin mata semakin lama semakin meningkat.
5) Saya dipandang skema dalam kalangan keluarga terutama semasa musim raya.

Perkara Pertama Yang Saya Lakukan Dalam Merawat Mata ialah:

1) Amalkan rehat yang cukup, dan tidur yang berkualiti. ( elakkan bermain gadjet seperti TELEFON BIMBIT sebelum tido kerana ia mempunyai radiasi yang tinggi kerana bateri telefon diperbuat dari RARE EARTH Material - sejenis  bahan bersifat radioactive. )

2) Amalkan supplemen mata yang diluluskan KKM dan di jamin berkesan. ( supplemen lebih berkesan dari eyedrop kerana ia memberi rawatan dari dalam sel, sedangkan eye drop bukanlah artificial tears yang sebenar dan tidak dapat merawat apa apa masalah mata, malah hanya mampu memberi keselesaan sebentar sahaja kepada pengguna - sumber dari OPTOMETRYST IIUM sendiri. ) 

3) Menjaga pemakanan seperti tidak mengambil makanan bercaffein, berlemak, air gas dan berminyak. ( makanan bercaffein menyebabkan nutrient dan vitamin dari pemakanan harian kita seperti dari buah buahan dan sayur sayuran yg penting untuk mata tidak dapat diserap oleh darah. )

Supplemen Mata Terbaik dan Termurah bagi Saya Adalaaahhhh :



Saya memilih produk ini kerana terdapat banyak pengguna yang telah berjaya menurunkan masalah mata rabun mereka.

Pengasasnya juga seorang doctor yang pasti arif tentang sistem badan manusia.



ANDA NAK LIHAT MATA SAYA SEKARANG ??



Ia Lebih Hitam Dan MATA saya Sudah Tidak Bengkak dan Lebam, 






Result Terbaru Mata Saya : Kanan Kiri [50 , 0 ].... ( sudah sama dengan  mata normal)



Testimoni Pengguna Lain SELAIN Saya.




BAGAIMANA NAK DAPATKAN CAROTOMAX ??

Direct Contact :

+6013-3136199
( dieyla )

Ig:
dia_dieyla

Fb:
Dia Diela

 JOMM Jawab Exam Tanpa Spect Mata jomm... !!!


TQEW ~











1 comment:

  1. Diela lagi cantik tanpa speck..pkai speck nampak macam org tuo..hihihi

    ReplyDelete

Featured post

KEBAIKAN INTERMITTENT FASTING

  Assalamualaikum w.r.t. Entri kali ini mummy nak bercerita tentang kebaikan Intermittent Fasting (IF).  IF telah terbukti berkesan dan sang...

My Blogdiary Journey